Jak Ci się podoba mój Suczy Świat?

piątek, 10 grudnia 2010

***śmierdziele***

Tekla to samolubna diablica, która zatruwa mi życie od 9 lat...
inny to już dawno by kamień do szyi przywiązał i fruuu do rzeki...
Tula, to kurdupel - przeciwieństwa się przyciagają...Ona - mała i drobna, JA - duża i ciężka...
Latika - wydawało by się, że duża to obronna...TAK...bronić to ją trzeba jak coś się dzieje...
 
ale jak nie kochać tych smierdzących psich łapek!!!CO??

Kto kocha smrodex spod psich dreptaczy :)

JA!!!proszę Państwa - ja się przyznaje...narkotyzuje się psim smrodem :P
i po wielu latach systematycznej aromatoDOGterapi mówię Wam - każdy psiutas ma swój smrodex



Można się uzależnić od "miłowania" psiego smrodu w domu...

Co na to powiedziała by Moja Pani arelgolog, która 20 lat temu powiedziała mojej rodzicielce, że "ma zlikwidować psa!" - BZDURA PROSZĘ PANI!

Po co odczulać dzieciaka chemicznie jak można naturalnie :)
U mnie, u 100 procentowego alergika smęcą się po podłodze psie klaki...a ja żyje...
Psy żyją na równi z człowiekiem, co wychodzi na to, że ich obecność jest widoczna wszędzie...w łózku...na kanapie...na fotelu...na talerzu...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz