Jak Ci się podoba mój Suczy Świat?

poniedziałek, 13 grudnia 2010

nocna zmiana blusa.....

  Bywa tak, że niektórzy rodzą sie w czepku
...a niektórzy w masce a'la PLAYBOY...
Tekla od zawsze miała zapędy lanserskie. Czym to jest spowodowane - moze tym, że
od dzieciaka miała bogate życie towarzyskie...imprezki studenckie, wizyty w nocnych klubach...
Od jakiś dwóch sezonów bywa również w najbardziej różowym Clubie w Stolicy :)
...ostatnio częściej tak mi dokuczają, że już nie raz podejmowałam się wysyłki żywca w kosmos...
To Tula zapoczątkowala w naszym domu - kartonowe inspiracje...
bida z nędzą przyszła...a teraz...


Moje LASKI czasami mają dość błysku flesza....
no fotos - plizzzzzzzzzzzzz

miewają wspólne chwile...kiedy sie zapomną...i można pomyśleć, że się kochają ;)

Gdyby nie to, że tak trudno dzielić tą miłość na te TRZY charakterki,
to na pewno w naszym domu pojawiła by sie Ula-Brzydula...
nie każdy ma szczęście i prowadzić takie zycie jak moje laski,
z kanapy, na kanape...z łóżka do łózka...
takich jak ULA, które wywalono pod bramą schroniska i byly mało atrakcyjne w młodości, i popadły z zapomnienia, jest setki...
Ula w swej nijakości i zwyczajności jest MAGICZNA
moze KTOŚ z Was pokocha Ule? jutro jej wielki dzień. Ulka ma Urodziny i już 4 ever opuści kojec schroniska. Pojedzie do hotelu dla psów - tam będzie czekać na swojego psiego LOTKA...może zgarnie całą pule....
    Ulka to taki mix basseta z helikopterem...może ktoś z Was ma ochotę na pomaganie? ULKA czeka....
Pomóż ją ocalić od zapomnienia...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz